הודעה על הפסקת לימודים
תלמיד שמסיבות כלשהן החליט להפסיק את הלימודים באוניברסיטה, חובה עליו להודיע על הפסקת הלימודים באחת מהדרכים שלהלן:
- באמצעות מערכת מידע אישי - אינ-בר- פניות מנהליות-הגשת בקשה-הפסקת לימודים.
- טופס פניה
- במכתב שיימסר אישית למדור תל"מ בבניין 404 חדר . 1
כל הודעה אחרת לא תתקבל. לידיעתכם, החיוב בשכר לימוד יחושב בהתאם לתאריך ההודעה.
פרטים בדבר חיוב שכר לימוד למי שהפסיקו את לימודיהם מצויים בדף שכר לימוד המפורסם באתר האוניברסיטה.
- תאריך עדכון אחרון: 5/04/2022